Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

ældremor

12-03-2011 kl. 21:13

Set af 2082

Kun en vej

Du må give hende vand i flasken, eller vand i en kop..

Sæt tiden af til at sidde og holde hende i hånden, nusse, og sørge for hun falder i søvn på en ok måde, selv om hun ikke har flasken.

Når hun vågner om natten, og er ulykkelig, så tag hende evt. over i din seng og lig i ske og give hende trøst og nærvær.. Din mand er jo alligevel ikke hjemme.
Lad endelig være med begynde at give hende grød mm inden sovetid, det har hun på ingen måder behov for, hvis hun spiser som hun skal i løbet af dagen

Se på flaske problemet, som en vane i har skabt, og som i nu må hjælpe den lille pige af med.
Hendes tænder ender også med at tage skade af alt det natte spiseri, og det ville da være forfærdeligt..
Jeg kan huske du har skrevet om problemet for 1 -2 mdr siden, så jeg håber virkelig, for din datters skyld, at det lykkedes denne gang

For en sikkerheds skyld, få lige hendes ører tjekket, inden, så i er helt sikre på hun ikke har væske stående på mellemøret, som forstyrrer hendes nattesøvn.
Min datter på 20 mdr, vågnede rigtig mange gange hver nat fra hun var 1 år til hun var 1½ år, indtil vi blev klar over at hun havde væske på mellemørerne, og fik lagt dræn den 20 januar, siden har vi har et sovende barn, som kun vågner hvis hun har drømt.
Pøj pøj med det..
Hilsen Ann

Dette er et svar til Min datter på 15 mnd får stadig flaske..

af Line (07-02-2011 kl. 14:23)

Svar til dette indlæg

nejjj nanna 12-03-11
kl. 22:01

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook