Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ano

13-03-2011 kl. 16:48

Set af 283

Hej Lillebitte

Hej Lillebitte - har fulgt dig lidt på sidelinien her i weekenden, og det er en sand gyser du er igennem.....og det lyder ikke godt når du siger at stregen bliver mere utydelig :( Jerg krydser dog fingre for at tallet imorgen er højt nok..... Jeg kan godt forstå du syntes det er rart at vide at du rent faktisk kan blive gravid :) Nu får du lige en lille historie om vores forløb so far ......
Vi har et barn i forvejen selvom min mand har meget nedsat sædkvalitet - vi har så prøvet siden 2006 at få nummer 2. Vi har været igennem icsi behandling, men som du selv skriver koster det kassen. Og det har vi ikke råd til + at det var nogle rigtig forfærdelige ægudtagninger jeg har været igennem :( Vi har så snakket en del herhjemme om donor, og det var bestemt ikke noget som min mand syntes om i starten. Han er nu afklaret (so far) og vi er nu klar til at starte vores 1. beh. med donor. Hans sædkvalitet er super dårlig , omkring 1 mill hvor mange af dem ikke er særlig livlige....Jeg tror også at hvis vi skal have en chance for at få et barn, så er donor vejen frem for os. Jeg tror rigtig meget på det, og det skal nok lykkes for os at få drømmebarn nummer 2 :)
Er du aldrig blevet undersøgt (dine æg)? Er det icsi i har været igennem?
Jeg lavede ikke super mange æg, men dem som var der, var rigtig gode, og jeg havde æg til oplægning alle gange. Jeg har ikke mistet troen på at vi nok skal få vores drømmebarn, men det er ikke nogen dans på roser når man er i fertilitetsbehandling , det kan alle vidst skrive under på. Jeg håber i finder den rette løsning for jer, og krydser fingre for at tallet er steget nok imorgen - hold os opdateret :) knus

Dette er et svar til Jeg vil

af lillebitte (13-03-2011 kl. 13:55)

Svar til dette indlæg

Kære Ano lillebitte 13-03-11
kl. 20:09

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook