Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

lillebitte

14-03-2011 kl. 20:02

Set af 673

Opdatering

Så fik jeg endelig svaret på fredagens blodprøve. Det var steget fra 53 til 69. De var nødt til at tage en ny blodprøve i dag for en sikkerhedsskyld. Jeg fik svar her til aften og tallet var som forventet, faldet til 35.

Jeg er ikke gravid mere!

Jeg er glad og lettet over at det er afklaret. Jeg kunne ikke klare flere op og nedture. Der har været for meget gyser over denne behandling. Puha..

Jeg er selvfølgelig ked af det, men det meste fik jeg ud i weekeden. Lige nu ser jeg frem til at snakke med min læge på torsdag. Jeg er spændt på at høre, hvad han anbefaler, tænker og mener.

Jeg tænker på at gå over til IUI-D. Vi kan få mange IUI-behandlinger for det tre ICSI-behandlinger koster!!! Det er værd at prøve, tror jeg.

Jeg føler mig en smule optimistisk lige nu (o: Det er en rar følelse. Og det vil betyde, at jeg ikke skal igennem så gennemgribende/omfattende behandlinger. Det betyder lidt pause for min krop (o:

Problemet er, at jeg har købt medicin til de næste behandlinger mhp ICSI. Gad vide om jeg kan bruge Puregon i små mængder til IUI???
Jeg har et helt skab på klinikken med stikpiller og Puregon (på køl).
Forhåbentlig kan jeg bruge det...
Håber ikke jeg skal til at bruge penge på nyt medicin /o:

Nå, nu har jeg vist beslaglagt nok af jeres tid de seneste dage (o;

Tak for jeres opbakning. Det betyder alverden!!!

Knus, knus
Lillebitte

Svar til dette indlæg

Øv Betty 19-03-11
kl. 17:48

Trist VBH 15-03-11
kl. 05:33

Det er jeg ked af at høre... hummeren 14-03-11
kl. 23:14

Det var synd:-( Lejo 14-03-11
kl. 21:25

Hej lillebitte.. So-lee 14-03-11
kl. 20:23

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook