Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Esk

15-03-2011 kl. 10:30

Set af 1282

Opdatering...

Hej allesammen

Min samvittighed er sort, skulle naturligvis have opdateret jer for længe siden, som tak for omsorgen.

Det hele viste sig - heldigvis - at være en storm i et glas vand. Allerede da vi kom til til scanningslægen på OUH kunne hun berolige os med at det som den forrige læge havde vurderet var vand i hovedet, sandsynligvis var et naturligt forekommende fænomen. Hun gennemscannede babyens hoved igen og fortalte at det babyen havde, var en cyste med vand, som åbenbart rigtigt mange babyer havde og som den forbedrede scanningsteknik gjorde det muligt pludseligt at se.

Hun viste os også billeder fra ugen før og sammenlignede med billederne fra denne dag og vi kunne se at cysten var blevet mindre. Hun vurderede at efter 2-4 uger ville den være helt væk.

Hun kunne ikke forklare hvorfor nogen babyer har sådan en væskefyldt cyste og andre ikke har, blot konstatere at sådan er det og at det er harmløst.

Det var en rigtig fin oplevelse oven på al den uro og bekymring de to foregående scanninger havde sat gang i.

Jeg beklager at jeg ikke har opdateret tidligere - jeg tror jeg faktisk har udskudt det lidt, fordi jeg følte at det var "forkert" at skulle skrive om en helt gennemsnitsbaby og min lykke over det, når nu mange af jer står i lige det modsatte. Jeg har gennem denne proces fået smagt på bare en lille bid af den bekymring og uro som mange af jer har stået i eller stadig står i - og jeg føler dybt med jer. Men forhåbenligt kan min historie blive en af mange om hvordan systemet nogen gange tager fejl og det hele alligevel kan ende godt.

VH Mette

Dette er et svar til Kære 'Esk'

af Julie (13-03-2011 kl. 14:54)

Svar til dette indlæg

Sådan!! Julie 16-03-11
kl. 19:40

Hvor skønt for jer, sikke en lettelse:o) Joan 15-03-11
kl. 14:46

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook