Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Lea

15-03-2011 kl. 17:39

Set af 1591

Hormonknopper på 7 årig???

Jeg er lidt bekymret vedr min datters hud i ansigtet. Hun har små knopper på kinderne, og så vidt jeg kan huske har hun altid haft dem (har et billede fra hun er et år, hvor det ses). I perioder er de mere tydelige end andre. Jeg har spurgt lægen og dengang hun var lille sagde han at det var hormonknopper, og at det ville forsvinde af sig selv... Men nu er hun 7 år, og har det stadig. For nylig var vi igen ved lægen i forbindelse med noget andet (hos en anden læge) og han vidste ikke hvad det var og syntes det hørte til "småtingsafdelingen"... Det er ikke noget man lægger mærke til med mindre man kigger, men jeg kan dog ikke lade være med at bekymre mig, da jeg tænker om det kommer til at følge hende og hun får problemhud som voksen... Det er kun på kinderne, huden i panden og resten af kroppen er glat og fin.
Mon der er noget jeg kan gøre?
Lea

Svar til dette indlæg

Bed om en henvisning til en speciallæge Anne K 21-03-11
kl. 23:52

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook