Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ældremor

16-03-2011 kl. 11:51

Set af 1969

tryghed/dårlig vane

Hvordan kan tryghed være en dårlig vane???

Mad, har de da slet ikke behov for lige før sengetid, da det ligger og giver uro i maven..

Jeg er altid i soveværelset til min datter sover, og hun er 20 mdr, de ca 20 min er super godt givet ud, og dem orker jeg godt at ofre på at hun falder i søvn på en ordentlig måde.
Jeg betragter det på ingen måde som en dårlig vane, hun er til gengæld aldrig ked af at komme i seng, henter selv natdragt osv. Jeg tager altid en kop vand med ind til hende, til natten, og så sidder jeg og ser tv, ligger tøj på plads mm.. og går ud igen når hun sover, hvilket tager meget kort tid, fordi hun er tryg og ved jeg er der..
Såå giver man sit barn en dårlig vane ved at være tilstede og give tryghed, så fred være med det..
Når vi, om 21 dage får en lille baby mere, kommer det heller ikke til at ødelægge Lines nattehygge med mor, så må jeg bruge tiden til at sidde og amme lillesøster den tid det tager Line at falde i søvn..
Hilsen Ann 35+5

Dette er et svar til nejjj

af nanna (12-03-2011 kl. 22:01)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook