Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ano, ano.

22-03-2011 kl. 11:44

Set af 693

Mon forholdet kan reddes?

Jeg tænder simpelthen ikke på min kæreste mere!
Vi har været sammen i 6 år, har to børn og han er en god far til dem.
Nu har vi ikke haft sex i ca. et halvt år og siden den mindste blev født for ca. 1 ½ år siden har vi haft sex ca. 3 gange. Jeg har virkelig ikke lyst.
Jeg har ikke lyst til at kysse med tunge, da jeg synes han har dårlig mund hygeine. Har sagt til ham flere gange at det betyder meget for mig at han passer på sine tænder og går til tandlæge, men det hjælper ikke. Jeg synes, han taler utrolig grimt og det er efterhånden et total turn off for mig! Jeg ville ønske, han ville gøre sig mere umage og fremstå som et godt eksempel overfor børnene mht. at spise pænt, sundt og varieret, men det kan han bare ikke!
Jeg tager altig natte og morgen tjansen, for når han først sover og er træt, KAN han simpelthen IKKE vågne igen! Jeg mener nu at det er et spørgsmål om vilje og modenhed!
Vi hakker på hinanden og er uenige om mange ting. Jeg synes, han er doven og egoistisk og han synes jeg er alt for "praktisk" anlagt!
Det er som om vi bare ikke kommer nogen vejne, når vi prøver at tale sammen.
Hmm, havde vist bare lige lyst til at skrive lidt om mine frustrationer!
Mon en parterapeut kan hjælpe?

Svar til dette indlæg

kan følge dig 100% anonym 23-03-11
kl. 06:48

i må lave nogen aftaler Lisbeth 22-03-11
kl. 19:22

Hvis I begge vil det... LeAn 22-03-11
kl. 14:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook