Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

<:3)-

24-03-2011 kl. 14:47

Set af 1344

Ved det faktisk ikke...

Jeg har hver gang sagt, at det her er den sidste!!!!
Efter nr. 4 var vi faktisk ret sikre på at det var den sidste. Vi havde aftalt at min mand skulle til lægen og have snittet og da vi fik en pige, blev drengetøjet foræret væk.
Men ak, der gik ikke lang tid før jeg var klar igen. Hun var så utrolig nem, mener nemmere end jeg troede det var muligt, efter først at have fået tvillinger og en fødselsdepression og derefter et ørebarn, der aldrig ville sove.
Min mand har det ikke så godt med læger, så han fik aldrig taget sig sammen til at komme afsted og pludselig var ingen af os ret afvisende over for bare én baby mere.
Det blev så en dreng, en STOR dreng, så vi måtte ud og købe nyt tøj, men det var nu ikke fordi det var så bøvlet, for meget fik vi forærende og ellers var der gode genbrugsbutikker.
Siden er det så blevet til endnu en baby og jaa... Vi venter så nr. 7 om 2 mdr., men NU er det så også slut!!!... Tror jeg... ;-)

Mht. økonomi, så handler det jo meget om prioritering.
Vi har valgt at jeg går hjemme og det betyder at mange ting er skåret fra.
Ungerne kan sagtens gå til fritidsinteresser, men det er ikke alt de kan gå til. Fodbold, FDF og kor er det blevet til, mens de slet ikke har fået muligheden for ridning.
Tøj har vi ofte købt i genbrug. Der kan man faktisk få rigtig meget flot tøj til ingen penge. Nu tjener mine 2 store selv deres penge og de køber selv deres tøj.

Forsættes...

Dette er et svar til Hvornår har man børn nok?

af xxx (23-03-2011 kl. 21:45)

Svar til dette indlæg

Forsat... <:3)- 24-03-11
kl. 14:54

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook