Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Anonymia

12-04-2011 kl. 08:48

Set af 923

Nu sker det! :-/

Jeg har gennem de sidste 8-9 mdr. skrevet flere indlæg herinde, fordi jeg har været så frustreret over min mand og vores forhold. Min historie:

Var tilbage i 2008 i parterapi, det hjælper kortvarigt, men føler ikke at vi kommer ned i dybden. Alligevel beslutter vi os for i 2009 at gifte os. Siden det, er det faktisk kun gået ned af bakke.

Sidste sommer blev vi enige om, at vores ferie var sidste chance. Ferien var et helvede, og på den sidste dag i ferien fortalte jeg min mand, at jeg ville separeres.

Jeg prøver hele efteråret at komme med forslag om parterapi. Han afviser.

I december får jeg nok! Jeg meddeler her at enten er det parterapi eller skilsmisse. Han har brug for tid, og NÆGTER at tale om det. Der er kold luft imellem os, og en meget dårlig stemning herhjemme.Jeg giver ham tid, men i februar bringer jeg det på banen igen. Han afviser, og fortæller at der er for dyrt med parterapi. Jeg fortæller om det tilbud som kommunen har, alligevel afviser han.

I marts går han pludselig med til at vi skal til parterapi. Dejligt tænker jeg, endelig har han indset at jeg mener det!

For ca. 1 uge siden, da jeg foreslog at vi snart skulle finde en terapeut/bestille tid, havde han ikke lyst alligevel. Hans begrundelse: Der er så meget i øjeblikket. Jeg spurgte hvad han mente, men det kunne han ikke fortælle.. og så kom han lige ned en arrogant kommentar da jeg sagde at jeg overvejede at gå fra ham: ”Det bliver jo alligevel aldrig til noget, jeg kan ikke se det ske!”.

Fortsættes....

Svar til dette indlæg

Nu sker det! :-/ Del 2 Anonymia 12-04-11
kl. 08:52

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook