Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

tkru

12-04-2011 kl. 09:57

Set af 475

Kære Anonymia

Puha, det har godt nok været et langt forløb i har været igennem - og jeg synes det er godt, at du endelig gør noget ved det. For det lyder ikke som om, det nogensinde ville blive godt. Din mands bemærkning om at du jo alligevel aldrig går fra ham - den kan jeg godt sætte mig ind i - det lyder som om du mange gange har sagt nu skal der ske noget - og så ikke gjort noget ved truslen. Måske han virkelig tager sig sammen når han forstår at det er alvor - men du er nødt til at handle ud fra, at nu er det slut - også for din egen skyld - for du kan ikke alene få jeres forhold til at fungere - det skal der 2 til - men du kan i det mindste bestemme over dit eget liv.

Held og lykke med det hele !!
Knus og varme tanker

Dette er et svar til Nu sker det! :-/ Del 3

af Anonymia (12-04-2011 kl. 08:54)

Svar til dette indlæg

Tak for jeres svar :o) Anonymia 12-04-11
kl. 21:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook