Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mette 31

12-04-2011 kl. 10:53

Set af 451

Hatten af for dig

ay du holdte ud SÅ længe... du skriver du allerdet sidste sommer fortate at du ville sepereres... og at ferien var en sidste chance
og den ferie gik i vasken
Der skulle du nok ha holdt ved... sagt SLUT
(selvom det er svært) Eller også skulle DU ha taget intativet og bestilt til til parterapi og sagt dato og tid og fortalt at du FORVENTEDE at han mødte op sammen med dig.

Ved ikke om det er forsent nu med parterapi eller du vil give det en sidste forsøg at DU bestiller tiden og se hvad der så sker... hvis han så er så fjern, sur og ikke gider og evt ikke møder op
så SLUT.

Lidt ret har han jo faktisk...
du siger det er slut og så er det ikke, og så er det slut og så er det ikke... han ved jo ikke helt hvor han har dig henne og derfor tror han måske at han bare kan blive ved med det han har gang i nu når han ved du ikke mener det
(selvom du jo gør) men forsøger at få ham til at åbne sine øjne

Nogen mænd har nok bare svært ved at snakke om følser osv...men måske han kan indse det ved at se at DU tager over og bestiller den tid og så han møder op
måske det kan hjælpe.

Og hvis det ikke hjælper og det virkelig er slut mellem jer, så kan jeg fortælle dig at der er lys for enden af tunnelen...
jeg blev selv single da min datter var knap 5 måneder og fandt min kæreste da hun var knap 2 år, idag bor vi sammen og venter fælles barn :-)
har også en veninde som gik fra sin mand i juni sidste år, hun har også ny kæreste :-)
og en anden der var sammen med sin eks i 5 år, og nu har ny mand, gift med ham og har fået barn med ham inden for 5 år :-)

Mette

Dette er et svar til Nu sker det! :-/ Del 3

af Anonymia (12-04-2011 kl. 08:54)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook