Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

trylletanja

13-04-2011 kl. 14:31

Set af 1277

sjovt som man har forkellige holdninger

du skriver " det er vel ikke kun ham der skal nyde"...fik helt kuldegysninger....

hvorfor skal man gøre sig fortjent til sex? det er da virkelig en meget egoistisk måde at tænke på i min verden, og ikke kun sex. hvorfor mener du at manden skal gøre sig fortjent til noget i forholdet? jeg elsker sex og har brug for det...ellers blive jeg sur i irritabel og mister lysten til rigtig mange ting...
så dyrk noget sex kvinder og få glæden for jeg selv og jeres mand igen...og fortæl ham hvad i vil ha, men vær åben over for hans forslag også....

jeg mener at man er to i et forhold og at der er alt for mange kvinder som kun kan se tingende fra deres egen side...hvorfor er det altid manden der skal lave noget om...
prøv at tænk hvis din mand kom og bad dig om at lave om forskellige ting, hvordan ville du så reagere? i er sku sammen om det her...er hverken din eller hans skyld, men jer begges.

og så se på de positive ting i stedet for at stirre jer blinde på de negative...

min kæreste gad godt holde op med at ryge, og gad jeg også godt han gjorde, men det kan han bare ikke....så i stedet for at være negativ over det, er jeg stolt over at han måske har røget 5 smøger mindre end han ellers ville den dag....ved godt at det ikke kan måles med noget som helst, er mere princippet i det....

og så tag noget initiativ, men accepter hvis han ikke har lyst eller overskud når du har...

er ikke ude på at træde nogen over tæerne...vil bare så gerne have folk til at se det positive og se tingen i et andet perspektiv end deres eget, for kun på den måde kan vi lære at forstå hinanden...

knus tanja

Dette er et svar til Hvad er det for noget?

af Katrine (29-03-2011 kl. 09:59)

Svar til dette indlæg

Jamen helt ærligt Katrine 29-04-11
kl. 13:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook