Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Heidi

13-04-2011 kl. 16:06

Set af 521

Alenemor: En mor uden en mand!

Kan være det er ordkløveri... Men jeg betragter ligesom TS udtrykket alenemor som det, at man er mor uden at have en mand. Jeg beskriver da ofte mig selv som alenemor eller enlig mor, selvom mine børn er hos deres far halvdelen af tiden. Tror da også han beskriver sig selv som enlig far, selvom børnene er halvdelen af tiden hos mig. Ved ikke hvilket udtryk jeg ellers skulle bruge... delemor måske? Absolut ikke... jeg er sgu mor altid - også når mine børn er hos deres far!!
Jeg tænker også, at de fleste der skriver indlæg herinde om mulige skilsmisser ved betydeligt mere om deres egen livssituation til at kunne vurdere, om det er dem eller manden, der skal have børnene end du som fremmed. Så forstår slet ikke at man stiller spørgsmålstegn ved det, som en TS skriver om hendes børn og deres fremtid.

Dette er et svar til Skal du da have børnene?

af ano (13-04-2011 kl. 08:00)

Svar til dette indlæg

Det er bare meget ofte ano 14-04-11
kl. 19:19

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook