Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Sascha

14-04-2011 kl. 12:28

Set af 1622

Autisme/asberger

Min datter har alle dage været speciel - Det er børn jo i sig selv :)

Hun er snart 4år, og meget intelligent og gammelklog. Hun har en hukommelse som jeg ved ikke hvad, og er meget omsorgsfuld.

Jeg har haft PPR på hende fordi hun reagere MEGET voldsomt på ukendte ting og situationer. Med råb, skrig og massiv gråd.
De mente hun ikke kunne flexe, og skulle afskærmes. Jeg selv kunne "Kun" forberede hende. Men det hjælper ligelidt. Hun går helt i spagat over at puden ligger 1cm forkert, bøgerne står LIDT uden for reolen, skuffen ikke er ordentlig lukket osvosv. Senest har hun tømt hendes værelse for alt undtagen tunge møbler (seng, reol, kommode) for "Mor det roder".. Og det stod altså fint.
Når hun leger med små figure er det ud over rolleleg, ligeså meget en opstillingsleg. Op ræd og række, og kan blive vildt frustreret over at tingene ikke vil stå som hun ønsker.

Er der nogen der har erfaring med Autisme/asperger? Overvejer lidt at skrive konkrete situationer ned + reaktioner, og medbringe det til 4års unersøgelse med henblik på henvisning.

Jeg synes ikke børnehaven tager det seriøst, og jeg er selv meget bekymret for min datters udvikling.

Sascha & Carla Marie 09.07.07

Svar til dette indlæg

Er selv.. anja89 25-04-11
kl. 21:52

Lidt opmuntring.. Odenseaneren 15-04-11
kl. 08:57

Autisme Lise 14-04-11
kl. 14:01

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook