Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

<:3)-

27-04-2011 kl. 09:23

Set af 1383

Kender det...

I min sidste graviditet, hvor jeg "kun" var 34 år, fik vi også en rigtig dårlig NF-scanning.
Dvs. selve scanningen var helt fin, men der var åbenbart noget i mit blod, som trak temmelig kraftigt ned, så vi endte med en risikovurdering på 1:23
Det var et temmelig stort chok og for at det ikke skulle være løgn, så ville de gerne have mig ind til en biopsi samme dag (de lavede det 1 gang i ugen), men min mand var i Sverige, jeg havde et vigtigt møde om eftermiddagen med min datters skole og så var vi i teorien blevet enige om at vi ikke ville have en biopsi, men tage hvad der kom.
Men nu var det jo pludselig ikke i teorien mere og det var jo en temmelig stor risiko, hvilket vi slet ikke mentalt havde været forberedt på.
Vi valgte biopsien fra og de næste 6 uger var et KAOS i mit hoved. Jeg var bare slet ikke sikker og tryg ved det vi havde sagt ja til, med at sige nej tak.
17 uger henne blev jeg så MD-scannet og her kunne de så se om der var noget galt med barnet og det var der heldigvis ikke, så vi blev frikendt.
Var dog stadig ikke helt tryg, så da vores søn var født, fik jeg han lige tjekket en ekstra gang og han var lige som han skulle være! <3

Den oplevelse har så gjort, at vi i denne her graviditet helt valgte NF-scanning fra. Vi vidste at vi ville vælge at beholde uanset hvad og vi ville ikke risikerer den samme frygt igen.
Det var da lidt spændende da jeg så skulle MD-scannes, men baby var sund og rask.
Nu glæder vi os så bare til hun kommer ud til os om ca. 3 uger.

Knus Anne (36+6 med nr. 7)

Dette er et svar til NF i dag

af egernmus (20-04-2011 kl. 19:15)

Svar til dette indlæg

Hej :-) egernmus 27-04-11
kl. 21:13

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook