Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

sabrina

28-04-2011 kl. 21:45

Set af 1033

Fødte begge på samme tid?

Tak for dit svar :)

Fødte du begge på samme tid, selvom den ene var død?

Min søster gik til MEGET tidligt i graviditeten, og min mor havde en spontan abort.. Efterfølgene fandt ud af af, at hun stadig var gravid med mig.. Derfor tænker jeg, at vi har været tveæggede, da enæggede jo deler samme moderkage, og derfor siger min logik mig, at jeg også ville være gået til..

Ja, jeg har manglet min tvilling, og gør det stadig til tider.. Jeg har aldrig søgt utrolig meget tryghed, selvom jeg har fået en tryg og kærlig opvækst, hvor jeg INTET har manglet.. Min mor har fortalt, at jeg som 3årig en morgen havde vækket hende, givet hende et kram og sagt, at det var godt jeg havde hende til at lege med, når nu min søster ikke ville med ud og lege.. På daværende tidspunkt, anede jeg intet om min tvilling, og jeg fik det først at vide i 8-10års alderen..
Jeg har et tomrum, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det er min tvilling, jeg mangler.. Men jeg går i terapi, for at finde ud af, hvad min ubevidsthed fortæller mig om dengang, da jeg jo af gode grunde ikke selv kan fortælle det :) Det er ganske givende, og jeg hjulpet mig en del :)

Mvh Sabrina

Dette er et svar til Enæggede tvillinger

af :-) (28-04-2011 kl. 13:38)

Svar til dette indlæg

Ja :-) 29-04-11
kl. 12:08

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook