Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

OnlyToBe

29-04-2011 kl. 13:28

Set af 487

Tak

Tak for dit svar.

Vi er begge enige om at holde det pænt, og vi er overhovedet heller ikke uvenner. Vi taler pænt til hinanden, siger pænt hej og goddag med kram. Han er stadig en god ven, men vi duer bare ikke til at være gift. Min mand er advokat og har selv siddet med grimme skilsmisser, så både han og jeg er meget enige om at det er børnene der kommer først.

Betyder det så at hvis vi deler udgifter til pasning 50/50 så kan jeg heller ikke få økonomisk (delvis) friplads? Han tjener omkring 55.000 kr om måneden. Så han har jo væsentlig flere penge end jeg har. For jeg synes godt nok at ca 3000 kr i pasning (min del) er meget hvis jeg kun har 16.000 FØR skat..

Uh, der er mange ting jeg skal tage hensyn til..

Dette er et svar til økonomien skal du nok finde ud af:)

af t (29-04-2011 kl. 13:17)

Svar til dette indlæg

Det afhænger af adressen Zharina 29-04-11
kl. 14:16

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook