Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

m

06-05-2011 kl. 20:36

Set af 486

fuldtidsarbejde..

Hey :)
Jeg er lidt nysgerrig hvordan i andre med fuldtidsarbejde får ugen til at fungerer mht planlægning, hvordan man dog bare finder tid nok med børnene? og hvordan i finder tid til jer selv?
Min pige bliver afleveret i sfo kl 6.00 og drengen afleveret i børnehave 6.15. På en god dag uden for mange bus og togforsinkelser hjem fra job kan jeg være hjemme med begge børn lige omkring kl. 17.
Jeg har snavset arb. så inden der kan laves aftensmad skal jeg i bad, ungerne plejer at se tv og slappe helt af i sofaen imens, indimellem leger de i stedet. Mad kan plejer vi at spise omkring 18.15. Efter maden er det badetid for børnene, når nattøjet er på og tænderne børstet får de et kvarter-tyve minutters leg inden vi læser godnathistorie og så godnat.
Opvask, tøjvask, smørre madpakker til os alle tre til dagen efter, lidt daglig oprydning, falde i søvn til nyhederne på sofaen, vælte ind i seng når jeg vågner op og finder ud af jeg sover på sofaen, vækkeur ringer lidt i fem igen.
Jeg når jo overhovedet ikke at være sammen med dem føler jeg eller tid til mig selv for den sags skyld.
Heldigvis har jeg tideligt fri fredag hvor jeg har fri kl. 12 og arbejder aldrig weekend med mindre jeg selv beder om det.
Dog er tankerne omkring en kæreste at dele dagens gøremål med dukket op i mit hoved. Jeg er bare blevet så frygtelig kræsen hvad angår mænd og tør ikke rigtig lukke nogen ind og slet ikke på det grundlag at det ville blive lettere i dagligdagen. En bil ville hjælpe men har jeg tidligst råd om et par år når jeg er færdigudlært.
Har i andre lige så lidt tid i hverdagene? ->

Svar til dette indlæg

Længere dage i sfo zebra 06-05-11
kl. 21:42

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook