Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Jeanette

10-05-2011 kl. 09:36

Set af 1203

Puha...

Jeg har en søn fra 2003 og så har jeg Filippa Sofie fra den 25/4 2006 (lige gammel med din datter).
Den indre følelse du har om at være for gammel, kan kun du selv arbejde med. Hvis du føler det er "forkert" at få et barn med pga din alder, så skal du selvfølgelig tage det alvorligt. Og arbejde med det inden du evt beslutter dig for et barn mere.
Jeg var 34 da jeg fik den første og 37 med nr 2, og jeg skull helt sikkert ikke have haft dem før - det havde sgu været synd for børnene :o) Jeg føler det kom i den helt rigtige aldet, og jeg har jo lavet ufattelig mange ting INDEN jeg fik dem.
Kan dine betænkeligheder have noget at gøre med at du runder 40 inden et evt barn kommer?
Hvis du ønsker dig et barn mere, så syntes jeg bestemt du skal kaste dig ud i det, for du er helt sikkert ikke for gammel.

Jeanette - 42 år :o)

Dette er et svar til Et barn mere?

af Internina (07-05-2011 kl. 08:34)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook