Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Susidus

10-05-2011 kl. 10:30

Set af 1171

Solstråler...

Kære Miss-Solo,

Ja solstrålehistorier kan jeg desværre ikke komme med - men jeg kan fortælle dig min historie og hvordan jeg kom videre - Jeg ved jo ikke om det er den rigtige løsning for dig - Men det var det for mig.

I dag er det 4 år siden jeg måtte afbryde og føde en lille bitte dreng i uge 17 - Det var en stor sorg og derfor kan jeg stadig ikke helt holde mig væk herinde fra - jeg læser alle indlæg og glædes over nogen og græder med andre.

Jeg har været gravid 4 gange efter jeg fyldte 40 år (2 gange efter føromtalte graviditet), som alle er afsluttet som missed abortions - Det var en stor drøm at få endnu et barn med min nye mand (har 2 voksne døtre) - men det kom bare til at fylde alt alt for meget i mit liv - tro mig jeg kender ALT til de 14 dage fra ægløsn. til.... IIIhh er jeg gravid?, er det ikke brystspænding/kvalme jeg føler? - Åhh nej mens. endnu engang!! - efterflugt af tudeture - om ikke at kunne glædes over veninders graviditet og om at være OND i sulet, når man endnu engang kunne læse om en eller anden fuc..king kendis i Billedbladet, der bare lige pludselig blev gravid langt oppe i 40'erne - øv, hvor jeg hadede det (gør jeg stadig lidt) - Jeg nåede frem til den konklusion, at jeg skulle ikke være gravid mere (ellers ville jeg blive sindsyg) det var mit valg, at få sat en spiral op (MIT VALG - meget vigtigt...) Jeg valgte også at begynde at se positivt på et liv uden små børn - prøvede at dreje tankerne 180 grader - det var svært, men er lykkedes meget godt nu - Jeg er der ikke helt endnu, men godt på vej.

Held og lykke med DIT valg
Susidus

Dette er et svar til Har brug for nogle solstrålehistorier...

af miss-solo (06-05-2011 kl. 22:48)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook