Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Nørrebro

10-05-2011 kl. 11:50

Set af 1133

Hmm

Her blev jeg gravid med min datter og fødte hende som 40 årig, det var en nem graviditet. Efterfølgende har jeg været gravid to gange og de ar begge endt i ma. Jeg/vi nok mest mig, belsuttede at stoppe med at prøve. Synes det var for hårdt både fysisk og ikke mindst psykisk og jeg følte det fyldte alt for meget i mit hoved og krop.
Så jeg fik sat hormonspiral op og har det fint nok.
Kan godt synes at det er synd for vores datter at hun bliver enebarn og kan godt få lidt dårlig samvittig, men jeg kan sige at vi prøvede når hun bliver lidt større.
Ved ikke helt hvordan jeg er kommet videre - synes det sværeste var at tage beslutningen. Selvfølgelig kan jeg godt tænke når andre fra min mødregruppe få nummer to - sku vi lige prøve en gang til. Og hvis jeg vidste at vi ville få et sund og rask barn uden komplikation vil jeg gøre det - men sådan funger det jo desværre ikke.
Så nu glæder jeg mig istedet over at vi har en stor smuk datter på næsten fire og vi så sørge for hun ser sin fætter/kusine og få veninder - så er jeg sikker på hun får et godt liv:-)
Ved ikke om det var til nogen hjælp.
Kærlige tanker
Mia (44)

Dette er et svar til Har brug for nogle solstrålehistorier...

af miss-solo (06-05-2011 kl. 22:48)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook