Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ældremor

10-05-2011 kl. 13:34

Set af 1460

44 år og datter på 5 uger

Jamen jeg har 2 store piger på hhv 19 og 18 år...
Blev skilt og mødte en ny og yngre model uden børn, og vi ville gerne have et barn sammen :0))
Jeg blev hurtigt gravid, men mistede dem også igen :0// efter 3 spontane aborter, kom vi til undersøgelse og lægen sagde at han ville undersøge os, men at vi stadig skulle forsøge, og skulle jeg blive gravid skulle jeg har medicin (crenone) de første 3 mdr..
Jamen jeg blev gravid ogfik medicin, og fødte Line (nu 22 mdr) da jeg var 42 år..
Vi var enige om at det var det, men sidste år, blev jeg gravid ved et uheld :0)) og jeg fik igen Crenone de første 3 mdr. og den 30 marts kom lille Ida til verden, jeg blev 44 år 13 dage efter hendes fødsel.. Så det må være den solstråle historie du leder efter :0))
Crenone er et middel som holder på fosteret, hvis man ikke producerer nok af det som kaldes det hvide legme..
Held og lykke og jeg krydser fingre :0))
Hilsen Ann, lykkelig mor til 4 skønne døtre

Dette er et svar til Har brug for nogle solstrålehistorier...

af miss-solo (06-05-2011 kl. 22:48)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook