Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

den nervøse

12-05-2011 kl. 11:38

Set af 736

jeg holder fast med næb og kløer

Hvor er det bare dejligt at få opbakning herinde fra :-)
Min mand kommer ikke hjem om onsdagen pga arbejde, så sover han i sin lastbil. Så derfor var jeg alene i går, da jeg hørte Thomas Holms nye "lidt for lidt". Den ramte mig lige der hvor det gør ondt, så jeg tudede helt vildt. For dem der ikke har hørt den synger han i omkv. "er det noget med vi sku' ha' været lykkelige, er det noget med det sku' ha' været for altid, er vi nået til det sted for ingen veje fører hjem, er det noget med at vi har elsket hinanden lidt for lidt".
Jeg skrev en sms til manden om at jeg var helt opløst og at mit største ønske var at han forsikrede mig om at han også elsker mig og heller ikke kan undvære mig. Han skrev tilbage, at han elsker mig og undskyldte for at han havde været så underlig den sidste tid.
Vi talte så sammen da børnene var puttet og vi er enige om at kæmpe og forsøge at finde kærligheden igen.
Jeg holder fast med næb og kløer.

Tak for jeres støtte.

Dette er et svar til tak for jeres svar og råd

af den nervøse (11-05-2011 kl. 11:34)

Svar til dette indlæg

jeg kunne ikke holde fast - han er væk den nervøse 15-05-11
kl. 19:22

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook