Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Henni.L

16-05-2011 kl. 21:56

Set af 1890

Min søn blir hidsig når han skal i seng

Hej min dreng på lige knap 3 er bare ikke til at få i seng om aftenen (ca. kl 20). Han skriger af raseri og stiger ud af sin seng gang på gang, når vi prøver at lægge ham ind igen. Han bruger alle mulige kneb for at undgå at skulle lægge sig til at sove, såsom at overbesvise os om, at vi lige skal trække den 10 min (selvom han ingen ide har om, hvor lang tid 10 min er), eller han vil ha læst historier. Han har som det sidst nye fået den ide at han kun vil lægge sig til at sove, hvis han må sove inde ved siden af mig. Det har han fået lov til nogle enkelte gange, men vi ønsker ikke at det skal gå hen og blive en dårlig vane. Det skal lige siges, at jeg synes, at både min mand og jeg godt kan finde ud af at være bestemte over for ham og når vi siger nej så mener vi nej. Jeg ved bare ikke hvordan vi skal få ham til at blive liggende i sin seng uden at blive fysiske over for ham og det ønsker vi jo ikke. Hvad kan vi gøre for vi er ved at være godt trætte af at skulle igennem ca. 1 times raserianfald hver aften ved sengetid.
Mvh Henriette

Svar til dette indlæg

Mit råd Anita79 17-06-11
kl. 17:57

svar Mor x 3 15-06-11
kl. 09:11

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook