Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Baby_igen

20-05-2011 kl. 12:04

Set af 1325

Hjælp - forældremyndighed

Hej med jer,
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg har været alene med min datter på 6 år siden hun var et år og har et fint forhold til hendes far. Vi har aldrig været i Statsforvaltningen og har fælles forældremyndighed. Hun er hos ham hveranden weekend. Nu er jeg blevet gravid med min ekskæreste (ikke min datters far), og han er mildest talt ikke glad for min beslutning om at beholde barnet. Jeg er nu 11+6. Han chikanerer mig med telefonopringninger og beskeder hvor der står alt fra at han håber barnet er dødfødt til at han vil søge samvær så han kan fortælle barnet hvor stor en so dens mor er. Ja, ved godt det lyder vildt. Han er psykisk ustabil og hashmisbruger, hvilket var grunden til at vores forhold stoppede, men fandt så ud af at jeg var gravid kort tid efter. Han har to drenge i forvejen som er søde og velfungerende, men han har et rigtig dårligt forhold til deres mor (surprise). Jeg har fået kontakt med hende oven på alt det her, og vi snakker godt sammen. Det er rart at snakke med en der kender ham og ved, hvordan han er. Det har været og er pisse hårdt at gå igennem graviditeten på denne måde, men jeg glæder mig alligevel og det gør min datter heldigvis også :-) Nå, nu fik jeg læsset lidt mere af end planlagt, for jeg havde egentlig også nogle spørgsmål :-) Faren har meldt ud at han vil benægte faderskabet. Jeg vil gerne søge forældremyndighed alene, men har nogen af jer erfaring med dette? Hvordan sikrer jeg bedst mig selv og mit kommende barn i denne situation? Sætter stor pris på svar. Tak...

Svar til dette indlæg

Tusind tak Baby_igen 25-05-11
kl. 12:26

Gem ALLE beskederne Lizette´s mor 21-05-11
kl. 20:46

lyder som min situation du beskriver Drukmaasen1983 20-05-11
kl. 17:29

Jeg har ikke Amana 20-05-11
kl. 13:22

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook