Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Suppehønen

21-05-2011 kl. 08:59

Set af 1268

I skal nok klare den :-)

Hejsa

Jeg er lige blevet 38 og venter vores tredje barn og vi har en pige fra nov. 08.

Min krop er også træt denne gang, selvom det ikke er mere end tre år siden jeg var på den sidst kan jeg mærke tydeligt at det er mere hårdt end sidst.

Kroppen skal nok klare det, du skal slappe af når du kan og ikke tænke på din alder. Det er jo nok ikke nogen hemmelighed at vores kroppe og graviditeter ikke er som da vi var 30 år, men det skal nok gå alligevel.

Jeg tænker ikke om vi skal klare det, for det ved jeg at vi kan og jeg kan love dig at du vil kunne elske nummer to lige så højt som den første. En hjerte er sådan bygget hos os mødre at det ikke deles i stykker svarende til det antal børn vi får, det bliver bare størrer og rummer dem alle :-)

Jeg ved godt at vi nok ikke har den samme energi som da vi fik den første i 03, men vores omsorg, kærlighed, tryghed har ikke ændret sig, så vores børn skal ikke komme til at mangle noget hihi.

Op med humøret, selvom det hele er hårdt så er den største gevinst i sigte og det er det du skal fokusere på.

Hilsen Ninna 31+3

Dette er et svar til Tanker.....

af DorT (21-05-2011 kl. 07:45)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook