Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

zebra

23-05-2011 kl. 21:28

Set af 407

svært at vejlede

min ex. præsenterede en ny kæreste for vores børn ret hurtigt efter vores brud. Børnene var 6 og 12 år. Hende på 6 synes det var vildt spændende og fortalte vidt og bredt om sin nye bonusmor. Sagde også til mig, at jeg ikke var hendes mor, nu havde hun en ny. Den store på 12 var mere loyal overfor sin mor, men synes rigtig godt om fars nye kæreste. Alt sådan set meget godt, indtil de gør det forbi. Børnene får at vide det er forbi, kort efter er de sammen igen. Det går forbi, igen, igen. og de finder sammen igen. Spørg lige om jeg har forvirrede børn. Har sat stolen for døren. Hvis de gør det forbi igen, skal børnene ikke inddrages igen. Så må han se hende i hendes hjem. Ved ikke hvordan jeg selv ville reagere, hvis jeg fandt en, der gerne ville møde mine børn, men håber jeg vil tage det stille og roligt.
Måske I kan mødes som venner med børnene og ikke kysse og kramme foran dem. Tror ikke så små børn lægger det store i det. Kan være en fordel, at din kæreste får hilst på børnene uden at være præsenteret som kæreste, men bare som ven. Så kan du også se, hvordan de går i spænd.

Dette er et svar til Hvordan gør man...?

af A (23-05-2011 kl. 20:29)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook