Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mynte-25

24-05-2011 kl. 13:11

Set af 1395

jeg synes , deter meget hårdt skrevet

og er ikke helt enig med dig

men vil give dig ret i en ting .... hvis en pige/kvinde har været uforsigtig og blevet gravid ... der er intet galt med barnet ....

så burde det sku koste penge at få en abort ....

nu er jeg en af dem som ville elske at at få børn og mener de kommer når de mener de skal ...
og må sige er ved at brække mig , når man læser : ups jeg troede ikke man kunne blive gravid så tæt på hinanden , eller jeg blev gravid ved en upser , men det passer bare så dårligt med vores liv .....
der mener jeg at folk skulle ha passet bedre på ....

men selvfølgelig skal folk ha sin ret hvis der er noget galt

men man skal betale hvis man er barnløs , men dem der nemt bliver gravide , kan bare sige ikke nu og køre på hospitalet ... hvor mange penge koster det ikke ... synes ikke der er balance i det ....

men det er nok fordi hvis det bliver betalt kommer der mange uønskede børn af f.eks unge piger og dem skal de så bagefter tage sig af

så synes bestemt det er en svær sag ... for har læst nogen her inde og dem forstår jeg fuldt ud ... så længe der er en fornuftig grund har jeg det fint med det....

Dette er et svar til Dette forum giver mig ondt i livet

af ano (27-09-2010 kl. 13:10)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook