Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Tanja

24-05-2011 kl. 16:05

Set af 1306

Min historie

I 03 valgte jeg frivilligt en abort, af mange grunde, men mest fordi min mand ikke ville.

I 05 fik vi en skøn søn, 06 en dejlig pige og 09 fulgte endnu en pige. I 2010 blev jeg uønsket gravid(på p-piller) vi valgte at få en abort, mest pga. af økonominen. Nu her i marts opdagede jeg, at jeg igen var gravid på p-piller (der er faktisk større chanche for at vinde i lotto, end 2 graviditeter på p-piller).

Nu er jeg 16+3 og er endelig begyndt at glæde mig og har vendet mig til tanken, jeg går hjemme med mine andre børn og det er til tider hårdt, men også helt fantastisk.

Vi har været igennem mange snakke om for og imod og denne gang var det min mand der ikke ku gennemføre en abort, for den i 2010 tog meget hårdt på os.

Vi havde også flest imod, men valgte med vores følelser og hvis jeg ku gøre de 2 andre aborter om, havde jeg gjort det. Det er jo ikke sikkert, at vi så havde fået de andre børn i mellemtiden, men jeg har fortrudt.

Jeg går dog ikke og dunker mig selv oveni hovedet med det, for det var det eneste rigtige på de tidspunkter. Der er mange grunde til at man vælger abort og hver en grund er ens eget valg. Da jeg skrev om vores beslutning herinde i 2010, fik jeg mange tæsk omkring det.
Det jeg prøver at sige er bare at der er grunde til at man tager de valg man gør og ingen andre end jer, kan føle hvad der er rigtigt for jer.
Her har du lidt fra mig om mit/vores valg og hvad det har haft af betydning for os, håber du kan bruge lidt af det og resten skal du bare smide væk.

Skriv igen, mor til 3, 16+3 og faktisk føler hun har vundet i lotto.

Dette er et svar til der er en lille tvivl der nager

af ked (23-05-2011 kl. 21:22)

Svar til dette indlæg

tak for dit svar ked 24-05-11
kl. 20:14

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook