Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Charlotte40

26-05-2011 kl. 09:51

Set af 1168

Det hedder Cerione.

Hej du.

Tillykke med din forhåbenlige graviditet.

Jeg skriver normalt ikke herinde, men lure da en gang imellem da jeg jo må indrømme, at jeg tilhører dette forum :o)

Jeg aborterede 3 gange da vi forsøgte at få nr. 2. Derfor blev jeg henvist til fertilitetsklinikken på sygehuset. Her fik jeg da, jeg var gravid for 4 gang - og efter udredning, der vist at intet var unormalt - recept på det som du beskriver, nemlig cerione - måske jeg staver det forkert.

Jeg tror ikke du kan få det ved egen læge og mener også der desværre skal 3 aborter til, før man kan bede om en udredning/hjælp fra fertilitetsklinikken. Men prøv at snak med din læge - måske han vel henvise dig allerede nu.

Cerione hjalp mig og i dag har jeg krudtuglen Emma, som bliver 3 år i morgen :o)

Held og lykke med det.

Charlotte

Dette er et svar til gentagne aborter

af ano (26-05-2011 kl. 01:17)

Svar til dette indlæg

Tak for svar ano 26-05-11
kl. 18:20

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook