Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

A&E

26-05-2011 kl. 20:18

Set af 391

Hej Betina...

Hej Betina.. jeg kunne have skrevet det samme indlæg mange gang - har også været max frustreret over, AT DE IKKE BARE KAN VÆRE GODE VENNER puh... Nå men tror ikke, at der er så meget at gøre anden end at stå det igennem, og guide dem så godt og roligt som muligt. Mine er lige blevet 3 år, og er bestemt ikke altid hinandens bedste venner, de er for nylig stoppet med at være så fysiske overfor hinanden, men nu skændtes de mere i forbindelse med en leg og råber af hinanden og så giver de sig til at græde.... Hvis du kan holde fast i, at det ikke er så unormalt endda og lade tiden gå, så bliver det bedre det er jeg helt sikker på, og ja du vil også møde dem, som har tvillinger som næsten ikke skændtes, men det er jo også fint og normalt:-)
Vh Mette med Anna og Emil som lige er blevet 3 år

Dette er et svar til Frustreret..

af Betina (22-05-2011 kl. 12:21)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook