Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Rikke Aa

30-05-2011 kl. 16:40

Set af 1486

Jeg er virkelig frustreret..! Hjælp..!

Jeg var egentlig på p-piller..Men har været helt enormt skruk det seneste stykke tid. Men min mand og jeg blev enige om det var mest fornuftigt og vente med at blive gravid til næste år. Men når man nu er skruk er det godt nok svært og huske sine p-piller..Og jeg glemte 5 piller-spredt ud over de 28 dage..Og nogen af gangene var det 2 i træk. Jeg stoppede så med dem for 14 dage siden og har så gået og ventet på min mens skulle komme. Den er så ikke kommet endnu..Og jeg er dødtræt konstant, kvalme og hovedpine..Jeg har taget 2 test og de viser begge negative.. Er der nogen af jer der har prøvet det før..? Det skal så lige siges at jeg har været gravid før for 3 år siden, men mistede i 4.måned. Så jeg kan jo huske hvordan følelsen var. Og den følelse af der sidder noget fast der ved navlen synes jeg at jeg har..Samtidig med de andre ting.Men ingen ømme bryster..! jeg er bare mega forvirret og burde jo nok ringe til lægen..Men det kan jo også bare være min hjerne der spiller mig et puds..?jeg er ihvertfald godt forvirret :(

Svar til dette indlæg

Lidt sent svar... Mette 31 13-06-11
kl. 16:59

Samme båd. LouiseCille 07-06-11
kl. 21:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook