Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Tanja

30-05-2011 kl. 21:34

Set af 1076

Ja det

Hej igen.

Ja det var en svær tid at komme igennem, nok også lidt mærket af det sidste år. Men nu er det negative, vendt til positivt, så det er så skønt.

Jo disse bekymringer har jeg også, hvad bil angår, har vi pt. plads til 6 pers. så det skal vi nok klare, men vi skal ha en tagboks eller bagageboks, da vi kører meget fra Nordjylland til Lolland, da min familie bor der.

Med henhold til økonomi ændre det sig rigtig meget i 2013 for os, men der er jo også et stykke tid til, men det skal vi nu nok klare.

Det der er i mit hovede lige nu, er nok mest at vi har smidt alt småt væk, så mangler en del tøj, lift, stofbleer og den slags ting, men det er jo til at skaffe.

Også går jeg hjemme med børnene, hvor den store skal i skole til august, den næste skal næste år til august, det der bekymre mig lidt der, er om hun kommer til at kede sig hjemme hos mig. Ligenu er der jo masser af tid, men når den lille ny kommer er det jo baby hele tiden og ikke så meget "pigetid" til hende, men det tar vi når den tid kommer, for hun kan jo altid komme i børnehave hvis vi synes.

Men du har ret, vi tænker meget over tingene og vil gerne ha styr på det og det gir mange tanker, hvis man ikke lige kan få det.

Vi har fået fortalt det til de nærmeste og det blev modtaget blandet og jeg kan mærke på min mand at han har meget svært ved at skulle sige det på sit arbejde, så det bruger jeg også lidt krudt på.

Jeg høre til november grp. Vil klart kigge efter dig i jan. skriv lige når du kommer derind, for der går jeg ud fra du skifter "KED" ud. :-)

Tanja 17+2

Dette er et svar til kære Tanja

af ked (30-05-2011 kl. 09:28)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook