Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anne K

13-06-2011 kl. 01:08

Set af 1291

På mig...

lyder det ikke som om du er færdig med din mand, men som om du er kørt fast i dagligdagen.

Når alt andet kørerer skævt, bliver sex også en skæv del af forholdet - uanset om I har forskellige behov eller ej, så bliver det til et krav og ikke et tilbud.

Jeg prøvede sidste år at bo 7 mdr. væk fra min mand, hvor vi boede tæt på hinanden i hver sin bolig. Dyrt, ja - upraktisk ja, besværligt ja, og mange spørgsmål fra venner og bekendte, men helt fantastisk for vores parforhold. Vi var i hele perioden stadig kærester, og sås kun når begge havde lyst. Selvfølgelig er der altid en fare for at den ene møder en anden, men det er der også når i bor sammen. Dét at være hver for sig en periode var med til at redde vores parforhold, for til sidst kunne jeg slet ikke se klart og var bare kørt fast i dagligdagen. Så, ja.... det kan sagtens lade sig gøre at tage en pause.

Vores søn på 6 år troede vi havde 2 lejligheder, og opdagede aldrig at vi var separerede.

Håber I finder en løsning.

vh Anne K

Dette er et svar til fortsat

af mig (07-06-2011 kl. 21:03)

Svar til dette indlæg

blev rådet til ikke at bo hver for sig mig 17-06-11
kl. 22:33

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook