Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Annepigen

14-06-2011 kl. 15:30

Set af 692

Ny i dette forum

Jeg er lidt ny i dette forum. Kort fortalt har jeg en dejlig dreng fra juni 2007. Allerede da han var 14 dage gammel kontaktede jeg lægen første gang og sagde at der var noget galt, nu næsten 4 år senere er han endelig blevet udredt på børne psyk og har fået 2 diagnoser "inferioritas intellectualic" og "andre psykiske udviklingsforstyrrelser".

Børnepsyk har anbefalet tabt arbejdsfortjeneste og det vil jeg søge da der også er en lillebror inde i billede som er meget påvirket af storebror som er meget voldsom reagerende. Men hvordan griber jeg det an??? Skal til møde med sagsbahandleren d. 30. juni men vil gerne være forberedt. Skal man udfylde en masse skemaer, og hvor finder man dem for kan ikke umiddelbart finde noget på kommunens hjemmeside. Og skal man selv sige hvor meget nedsat tid man ønsker eller hvordan foregår det? Og hvor lang tid tager det at få det igennem??

Samtidig vil vi meget gerne have aflastning 1 weekend om måneden, men kun hvis vi kan få familieaflastning da han er meget sensetiv og har svært ved at forholde sig til andre. Er der nogen der har det og er det let at få igennem? Og hvad får aflastningsfamilien for det? Vi har som sagt en lillebror der er meget påvirket af hans storebror og derfor er det vigtigt at kunne give ham lidt ro. Lillebror er 10 måneder og viser sin mistrivsel ved at nægte at spise, både lægen, børnelægen og børnepsyk tog det meget alvorligt at han reagerer på den måde og jeg gør hvad jeg han for at give ham ro men for alle vil det bedste bare være aflastning ihvertfald for en periode.

Fortsættes....

Svar til dette indlæg

Fortsættelse... Annepigen 14-06-11
kl. 15:36

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook