Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

20-06-2011 kl. 15:57

Set af 1068

Ikke helt det samme her...

Mine følelser for min eks-mand var stort set døde, da jeg forelskede mig i en kollega. Han var også gift - men forelskede sig i mig.

Jeg ved nu, at jeg gjorde alting galt i forhold til min eks-mand. Jeg burde være gået før jeg involverede mig med en anden.

Derfor en advarsel til dig: Hold afstand til den fælles ven!!! Hvis du ønsker at blive i dit ægteskab, så læg energien der. Hver gang du "kommer til" at holde den anden i hånden, flytter du energi og fokus væk fra din mand.

I stedet synes jeg DU skal tage ansvaret for at få noget romantik ind i jeres ægteskab - og for at tage en snak om, hvad I egentlig vil med det ægteskab.

Lige nu behandler i jeres partnere med disrespekt og leger med ilden. Det har ingen fortjent - heller ikke jer selv. Jeg tvivler på, at I er afklarede mht hvilke konsekvenser jeres skriverrier og holden i hånden kan få. Tænk, hvis I bliver opdagede og ryger ud...

Og ja, jeg ved godt det er svært ikke at nyde forelskelsen - jeg har jo stået der selv. Jeg ved bare også at jeg fortryder måden, mit ægteskab med min eks-mand endte - ikke mindst for vores fælles datters skyld. Og så var min eks-mand altså ikke bare et fjols, jeg kunne behandle efter forgodtbefindende.

Så tænk dig om - og mens du tænker og handler, så lad være med at skrive med den fælles ven, lad være med at røre ham og bed ham gøre det samme overfor dig.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Jeg er...

af MIG (20-06-2011 kl. 14:08)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook