Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

lillebitte

23-06-2011 kl. 20:36

Set af 1101

Endnu en gyser

Jeg havde ægudtagning tirsdag den 7. juni. Seks flotte æg.

Torsdag fik jeg lagt nogle flotte æg op med bedste score.

Jeg havde blodprøvedag i dag, men i mandags smugtestede jeg og stod med en MEGET svag teststreg, der lige kunne anes.

Tirsdag var testen tydeligere, men stadig svag.

Onsdag var den tydligere, men stadig langt fra som kontrolstregen.
Det blev mig for meget, så jeg kørte forbi klinikken og bad om en blodprøve, hvilket jeg selvfølgelig fik (en dag for tidlig).
HCG-tallet lå på 56.
Pis...en gentagelse af sidste omgang i april. Her lå tallet på 53, steg til 66/69 for så at ende i en biokemisk.

Forskellen er, at jeg denne gang har et tal på 56, men taget en dag tidligere. Og hvad betyder det så...

Jeg har haft så mange dårlige fornemmelser. Har været helt og aldeles overbevist om, at jeg ikke var gravid. Denne fornemmelse har jeg stadig. Men i bund og grund ved jeg ikke, om jeg er købt eller solgt - igen, igen...

Testede igen i dag og den første var som i går (øv) og den anden, som jeg tog en 1-2 timer senere, syntes med lidt god vilje at være lidt tydeligere.
Arghh...

I morgen står den på en ny blodprøve...som jeg HÅBER at få svar på inden de går på weekend. Sidste gang måtte jeg vente til mandagen på at få svaret. det kan jeg ikke bære igen )o:

Jeg bilder mig pludselig ind, at mine brystvorter gør lidt ondt, men jeg tror simpelthen, at min psyke spiller mig et puds!

Selv tror jeg det er en bio igen.
Fokene på klinikken er mere positive end mig (skal de måske være) og siger, at denne test jo blev taget en dag for tidligt.

Svar til dette indlæg

Gyser 2 lillebitte 23-06-11
kl. 20:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook