Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Lejo

26-06-2011 kl. 09:43

Set af 1113

Bare der er et æg i morgen.....!!

Jeg fik taget æg ud i tirsdags - 14 stk. Så mange har jeg fået taget ud før, men desværre har jeg kun stået med et enkelt eller to til oplægning på 2. dagen.
Denne gang - som er 3. forsøg - blev vi tilbudt blastocystdyrkning, såfremt der var tilstrækkeligt befrugtede æg, og det så faktisk rigtig godt ud.
I dag er så 5. dagen, og jeg blev ringet op fra morgenen af. Der var desværre ikke nogen, der var klar til oplægning i dag, men vi skulle se an til i morgen. Jeg spurgte hende, hvordan hun troede, det ville se ud i morgen - men hun kunne ikke give nogen garantier, sagde hun. Det er jeg godt klar over - men jeg synes bare ikke, hun lød særlig optimistisk:-( Så nu er humøret dalet rigtig meget.
Hun sagde godt nok, at der var lige så mange, der fik lagt blastocyster op på 6. dagen som på 5. dagen, hvilket jeg bliver ved med at sige til mig selv!
Men hvis hun syntes, det så lovende ud, så havde hun vel sagt det?!?
Jeg hader udtrykket "At man bare skal have tiden til at gå" - for det er da spild af en god og smuk dag. Jeg VIL have en god dag, men hvor vil jeg bare SÅ SÅ gerne, at der er et enkelt æg til oplægning i morgen.....
Kh Lejo

Svar til dette indlæg

Det kunne have været meget værre VBH 27-06-11
kl. 14:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook