Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

IKnibe

28-06-2011 kl. 10:19

Set af 819

Kan det lykkedes?

Jeg har været alene i nogle år, men fik for 3 måneder siden en kæreste.

I starten viste han mig tydeligt, at han var glad for mig. Søde beskeder, blomster og den slags. Ingen store ord, men jeg var ikke i tvivl.

Efter ca. en måned spurgte han, om han måtte tage sin tandbørste med næste gang, han kom. Det sagde jeg ja til - og derefter tog han lidt flere ting/tøj og sko med for her gang han kom. Til sidst flyttede han også sin kat, så den ikke var så meget alene hjemme... Alt dette skete på hans initiativ, men jeg syntes det var dejligt, at han ville mig så meget.

Men den sidste måned har han forandret sig. Er blevet fjern, “glemmer” at holde i hånd, når vi er ude sammen. En masse små ting, som bare føles forkert. Vi HAR jo kun kendt hinandne i 3 måneder...

Søndag spurgte jeg så: “Hvad føler du for mig”... Det kunne han ikke svare på... sådan lige... skulle lige på toilettet... kom tilbage og snakkede om noget andet... jeg var vedholdende... skiftede spørgsmålet ud med et, der burde være lettere: “Kan du se en fremtid med mig”... og til det svarede han - faktisk uden tøven - “det ved jeg ikke”...!

Vi blev så enige om, at han skulle pakke sine ting og køre hjem. Få noget luft og mærke efter. Jeg gjorde det selvfølgelig klart, at jeg kun ville ham, hvis han ville mig 100%. Hertil svarede han, at vi ikke bare skulle smide det hele på gulvet nu...

Fortsættes...

Svar til dette indlæg

Fortsættelse IKnibe 28-06-11
kl. 10:20

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook