Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Gajusen

30-06-2011 kl. 20:15

Set af 1493

Fryseforsøg..

Hej med jer..
Jeg har ikke været så aktiv i dette forum, da jeg først opdagede det efter jeg var blevet gravid sidste år..
Jeg er den lykkelige mor til en dreng på snart 5 mdr., som vi har fået hjælp til vha. IVF.
Det var en lettelsens dag, da vi sidste år i juni fik at vide jeg endelig var gravid :)
Vi fik 2 gode æg ud af det, hvoraf ét blev lagt op igen og det andet kom i fryseren.
Nu går vi så småt og sysler med tanken om vores "iglobaby" ;) Er der nogen af jer der har været igennem et fryseforsøg?
Vi har stadig 4 år at løbe på, inden det bliver "for gammelt".. Men jeg kan ikke lade være med allerede nu at tænke på hvor gode/dårlige chancerne er når et befrugtet æg har været frosset. Vi hører til fertilitetsklinikken i Skive..

Kærlige hilsner
Gajusen

Vil sende de bedste tanker til alle jer der er i/skal til at i behandling :) Og tillykke til de af jer det lykkedes for :)

Svar til dette indlæg

Det letter.. Gajusen 12-07-11
kl. 20:48

Har selv tvivlet.. Mille 09-07-11
kl. 17:32

Har selv tvivlet.. Mille 09-07-11
kl. 17:32

to gode! debsemor 04-07-11
kl. 10:48

Jeg har desværre ingen lillebitte 04-07-11
kl. 09:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook