Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano

02-07-2011 kl. 19:42

Set af 1287

Flere børnepenge?

Børncheken er da blevet ændret så man kun får til de 2 første børn, selvfølgelig er der en overgangsfase men jeg ville nok ikke planlægge mange børn efter børnepengene da de jo er på vej ud.

Her sparer jeg på alt til mig selv, så ingen frisør, tøj købes på loppemarked til 20-40 kr pr del, ingen rejser men cykelture med ungerne i Dk og så sparer jeg på maden og prøver at lave enkel mad uden alt for mange ting i. Det er faktisk utroligt så meget man kan spare på den front. Vi får ikke slik og sodavand andet end til fødselsdage/fest og højtider og får vand til maden.

Jeg har 7 pers bil men sparer så meget på turene jeg kan og planlægger mine køreturer så jeg ikke kører unødvendige ture alt for tit.
Jeg gennemgår hele tiden mit budget og skærer unødvendige ting fra og holder øje med forsikringer, telefoner mm. der kommer jo løbende nye og bedre tilbud til.

Med 5 børn er der heller ikke så tit brug for nyt legetøj da de arver efter hinaden opg tit leger med de samme ting. Jeg køber også flyverdragte og andet tøj til ungerne på loppemarked eller på tilbud. Har bla i dag i Kvickly fået 4 par bukser og 5 bluser til 180,- samlet :-) det er da billigt!

Held og lykke med at få de børn du ønsker dig :-D

Dette er et svar til lad vær med at købe for meget

af Babynr.3 (02-07-2011 kl. 08:40)

Svar til dette indlæg

jeg mener Babynr.3 03-07-11
kl. 09:31

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook