Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

04-07-2011 kl. 19:37

Set af 493

Øv :(

Jeg tror ikke kærestepjat har en alder - ligesom stormende forelskelse heller ikke har det.

Det lyder som om han er gået i panik - og det er ærgerligt.

Men jeg er sikker på, at du nok skal finde en god mand, der også kan klare at du vil ham. Skal du tage noget med fra dette forhold, skulle det måske være at tage den mere med ro næste gang - uanset hvor gerne I begge vil at det går stærkt.

I forelskelsens rus siger og gør man ting, som er hinsides sund fornuft - og han har sikkert været forelsket, men så blev det for meget.

Jeg synes ikke, du skal lære dig selv at spille kostbar - bare sørge for at I ikke for hurtigt slår pjalterne sammen. Der må godt være et par dage, hvor man ikke ses - lidt længsel gør altså ikke noget.

Knus,
Lene

Dette er et svar til Det lykkedes ikke...

af IKnibe (04-07-2011 kl. 14:51)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook