Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

08-07-2011 kl. 12:13

Set af 1422

Hvis I gerne vil have en mere

så go for it :-)

Jeg var 41 og knap 42, da jeg fik de yngste - og så var det også nok. Men jeg er meget glad for at vi kunne få en lillesøster til vores første fælles - de har SÅ meget glæde af hinanden.

Engang var jeg overbevist om, at det med børn efter jeg fyldte 40 - det var helt hen i vejret... Ja, man kan jo blive klogere med alderen ;-)

Min mand er 8 år ældre end mig og han frygtede meget for kommentarer fra kolleger mm, da han skulle annoncere at den første var på vej... Der var højst en smule godmodigt drilleri. Jeg har ikke selv hørt noget for at få børn i den alder - og jeg tror ærlig talt at venner og familie bare har glædet sig på vores vegne :-)

Vi har snakket om, at det på mange måder er godt, vi har 2. Til dels pga vores relativt høje alder som småbørnsforældre - dels fordi det bare er lidt lettere, når den første lidt hårde periode er gennemlevet.

Vi er også kommet sent i gang med et fælles liv - og det vil præge vores liv langt ind i pensionsionist-tilværelsen, både praktisk og - især - økonomisk. Men det mindsker ikke glæden over vores 2 dejlige piger :-) Vi ville ikke have undværet dem for noget.

Jeg blev i øvrigt gravid i et snuptag med nr 1, blev gravid igen da hun var 7 mdr men det endte med en SA, og så måtte jeg vente 5 mdr på endnu 2 streger. Det er ret godt gået af en "gammel hejre" ;-)

Held og lykke - hvis I nu beslutter jer for at se om der skulle være en mere i kurven til jer (eller måske 2 :D )

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Burde måske ha' været anonymt, men...

af Simons-mor (06-07-2011 kl. 08:50)

Svar til dette indlæg

Tak for din søde hilsen :-) Simons-mor 11-07-11
kl. 14:46

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook