Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Jeanny

11-07-2011 kl. 20:59

Set af 1873

børneorm...

Hejsa,
Jeg er ved at være godt træt af børneorm... Vi har nu haft dem i familien i flere år - sådan lidt on off...
Da den store gik i den gamle børnehave, så slog det ikke fejl, der gik ca 1 måned fra sidste medicin til næste orme udbrud. Vi er nu der, hvor hun selv kan fortælle at det kilder i numsen og ganske rigtigt kan jeg kigge og der vandrer der så en lille fin orm ud... så ulækkert og frustrerende...
Da hun skiftede børnehave tog vi sidste kur omkring d. 20. April og har så været ormefri indtil i aften. Eftersom vi har været på ferie i tre uger, så har hun enten haft det længere tid og er smittet i børnehaven eller blevet smittet under vores ferie.
Men hvad er det så vi overser? Jeg synes virkelig vi gør alt...
Klipper negle, vasker fingere, spritter toilettet af, behandler selvfølgelig hele familien mod børneorm, vasker sengetøj og håndklæder hver uge ved 60 grader... synes virkelig at være lidt hys med hygiegnen.
Hørte så en kollega sige at hun fik det af at spise rå gulerødder - hvilket sammenfaldende vi har haft en pause fra - men vi netop for nogle uger er starte med at spise igen. Men er der nogen, der ved noget op det?
Kunne bare god lige bruge et tip, der kunne gi mig troen på at vi nok en dag skal blive ormefri. ;-)
kh Jeanny

Svar til dette indlæg

Det er virkelig irreterende. Katrine 28-12-12
kl. 01:32

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook