Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

VBH

12-07-2011 kl. 18:39

Set af 1232

Kæreste Littebitte

Det er en forfærdelig situation du står i. Og jeg forstår slet ikke at du skal vente så lang tid på en scanning. Om ikke andet, kunne du så ikke have betalt dig fra en scanning selv? Ved godt at pengene ikke hænger på træerne, men i den her situation mister du bare lidt af dig selv hver dag.

Jeg husker under min graviditet med min datter at jeg ca. på samme tid sådan ugemæssigt havde den samme tanke. Jeg var ikke et sekund i tvivl om at graviditeten var slut. Jeg lå vågen en hel nat og var helt færdig og ringede så til klinikken og sagde at det var helt slut. De spurgte om jeg da var begyndt at bløde, hvilket jeg jo ikke var. Heldigvis var de så søde at tage mig ind til en scanning og der så jeg det dejligste lille blinkende hjerte. De var meget søde og beroligende og tog det seriøst da jeg ringede og var sikker på at det var ovre.

Hos mig var alle graviditetstegn også væk!

Jeg håber, håber, håber, at det bare er din psyke der spiller ind og den lille spire lever i bedste velgående. Men selvfølgelig ved man aldrig. Men lad håbet leve bare lidt endnu, så du ikke går helt ned med flaget. Det vil blive nogle hårde måneder lige gyldigt hvad, derfor må man også sørge for at passe på sig selv og tro, tro, tro!

KH,
VBH

Dette er et svar til Tak for dine tanker... Desværre har jeg

af lillebitte (11-07-2011 kl. 20:09)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook