Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

ældremor

17-07-2011 kl. 14:50

Set af 2154

Det bør undersøges

Jeg synes, som de andre, at det bestemt ikke er en almindelig adfærd, og I bør undersøge det meget nøje..

Den lille pige kan have været udsat for noget som ikke var rart, det kan være alt fra en uopdaget blærebetændelse til misbrug, men undersøges bør det helt sikkert.

I bør tale med pigen, som en anden skriver, hvorfor hun ikke vil være bar. Hvis I selv er nøjen foran hende, som i en helt almindelig familie er, så burde hun bestemt ikke være så blufærdig som 3 årig(med mindre hun har været udsat for noget ubehageligt.

Hvis min datter (lige fyldt 2 år) havde ændret adfærd i så ekstrem grad, ville jeg lede til jeg fandt årsagen, for der er ingen tvivl om, at hun har det skidt, når hun reagerer sådan.

Held og lykke
Håber, især for pigens skyld, at I hurtigt finder årsagen, så hun kan få det godt igen

Hilsen Ann, mor til 4 piger.

Dette er et svar til Angst, panik og hysteri når ble skal af

af Stine :o) (22-06-2011 kl. 09:13)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook