Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mig

25-07-2011 kl. 21:22

Set af 1348

Jeg er gravid - men i dén grad uventet!!

Jeg har i dag fundet ud af, at jeg er gravid. Vi har 2 børn i forvejen og havde besluttet at vi ikke skulle have flere.
Jeg har været sløv til at få tid til en spiral - og resultatet af dette "sløseri" viste sig så i dag.

Det passer rigtigt dårligt i forhold til mit job og vores fremtidsplaner i form af lange rejser sammen med ungerne. Og egentlig synes jeg heller ikke jeg kan rumme flere børn. Synes det er hårdt nok med to børn i forvejen...

Så jeg synes faktisk jeg er temmelig afklaret med det. Jeg er glad for endelig at have fået mit krop for mig selv og få lidt voksentid igen.
Dog kan jeg godt mærke, at noget i mig siger det er lidt forkert. Vi er jo selv skyld i det og det er jo vores barn!!!!!!!

Jeg har to ufrivillige aborter bag mig og VED hvor hårdt det er at gennemgå. Men er der nogen af jer der kan fortælle om der er forskel på selv at vælge en abort og at blive "udsat" for en ufrivillig abort? - Altså hvordan bliver man påvirket psykisk? Er det lige så hårdt? SKAL man skannes????

Jeg har tænkt mig at ringe til min læge i morgen og få en tid.

Tak fordi du læste mit indlæg.

Svar til dette indlæg

Kender situationen... AB78 27-07-11
kl. 22:21

Du vil blive påvirket men på en LeAn 27-07-11
kl. 13:53

Hej med dig Heidi 26-07-11
kl. 09:36

Alt skal ikke planlægges Iben 25-07-11
kl. 23:59

du vil blive påvirket mulle mor 25-07-11
kl. 22:44

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook