Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mette 31

30-07-2011 kl. 11:51

Set af 767

Hej igen

Du svigter ikke dine børn hvis du vælger dette barn
for de vil få glæde af hinanden alle sammen :-)
Men du vil svigte dig selv hvis du ikke følger dit hjerte og jo bestemt han også har noget at skulle sige, men jeg syntes bare det er forkert at sige han går fra dig/jer hvis du vælger barnet
for så har han jo bestemt for DIG og du ikke selv kan bestemme...
så er det jo ikke jer begge der bestemmer men KUN ham

Gud det må sgu være så hårdt... din stakkel
Er heller ikke imod abort, men jeg er imod abort til dem der for det gjort flere gange pga de ikke passer godt nok på.

Vi snakkede faktisk om det forleden dag mig og min kæreste at nu skal vi til at jeg skal på p-pillerne igen med det samme når lillebror kommer ud til os
for som jeg sagde TÆNK hvis jeg blev gravid kort efter det ville vi jo ikke kunne magte...
men som jeg sagde til min kæreste så tror jeg bare ikke jeg ville kunne klare tanken om at få en abort når jeg ved hvad
det føre til hvis man ikke for den... altså der kommer en baby ud af det
og hvis vi sidder med en lille nybagt er det måske sværre.
så tror ikke selv jeg kunne gøre det... og som jeg sagde så måtte vi jo klare os så godt vi kan.

Men derfor skal vi også ha fat på p-piller med det samme eller anden beskyttelse.

Følg DIT hjeret...

Tror du må fortælle din mand hvor meget du er i tviv og hvordan du har det og føler osv
prøv at få ham til at forstå hvordan det påvirker dig når han siger de ting han gør til dig om han ikke vil dig osv.

Knus igen Mette 39+2 :-) med nr 2 :-)
som ikke var en planlagt graviditet.

Dette er et svar til Tak for hurtigt svar

af Mine-Guldklumpe (30-07-2011 kl. 11:25)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook