Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mig

01-08-2011 kl. 17:21

Set af 843

Hej

Jeg er selv blevet gravid, og det var bestemt ikke planlagt. Vi har 2 børn, og er blevet enige om, at jeg skal have fortaget en abort.
Dog vil jeg sige, at hvis jeg havde stået med beslutningen alene, havde jeg nok valgt at beholde barnet. Men da min mands ord og mening vægter lige så meget som min, er vi blevet enige om aborten.

Jeg tror dog ikke jeg er lige så "medtaget" som du, da jeg kun har grædt en enkelt gang - indtil videre. Dog synes jeg det er lidt småirriterende at maven er vokset en del allerede, brysterne også, kvalme og træthed. Men det følger jo med, men det kunne jeg godt have undværet :-(

Jeg skal til undersøgelse på hospitalet på fredag med henblik på en kirurgisk abort. Jeg ved godt, at man bliver scannet og ikke kigger med. Men for at jeg kan få ro i sindet og "forene" mig med det barn jeg ikke skal beholde, vil jeg gerne se scanningsbilledet. Måske er det en dårlig ide, men hvis jeg ikke ser det, vil jeg altid fortryde det.

Jeg synes du skal mærke inderst i dig selv hvad du vil. Hvis du og din mand har et sundt forhold, skal han i sidste ende nok støtte dig i din beslutning - lige gyldigt hvad den bliver. Det ER også en stor omvæltning at få børn. Det ER hårdt og tidskrævende. Men det giver også en masse glæder.

Jeg føler med dig og ved det er hårdt.

Jeg ønsker dig alt det bedste.

Mvh Mig

Dette er et svar til Slet ikke flere, der har erfaringer som

af 3-Guldklumper (01-08-2011 kl. 12:55)

Svar til dette indlæg

Forstår ikke Mette 31 03-08-11
kl. 11:53

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook