Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mika mor

01-08-2011 kl. 21:23

Set af 835

hej , må jeg sige noget

hej

jeg har læst med længe nu og må altså lige skrive lidt med ....

jeg synes godt nok din mand lyder som en rigtig egoist ... han ser jo slet ikke på hvad du føler og mener ... han ser kun hvad han vil og hvad han gider ....

min mening : så skulle han ha holdt sin .... i bukserne ....

er man voksne nok til sex så , så er man også voksne nok til at tage ansvaret ....

jeg er meget imod abort ....

eller jeg synes det er en god ting hvis man er gravid med et sygt barn eller er ung ....

men den din mand kommer med at det ikke lige passer ind i hans plan for livet ... det burde være ulovligt ....

når det er sagt så dømmer jeg ikke dig på nogen måde ... er du blevet gravid på p piller eller har i haft sex uden beskyttelse ???

jeg forstår din forvirring og hvor ville jeg ha ønsket vi kunne putte dit barn ind i mig .. men det kan man jo ikke ....

jeg vil sige det sådan :

du skal ha dit hjerte med ellers bliver det et helvede bag efter ....

ville ønske jeg kunne komme med en løsning , men den løsning kan kun du tage ... også håber jeg din mand er mand nok til at stå ved hans ansvar

knus mika mor som har haft 9 ufrivilige aborter

Dette er et svar til Slet ikke flere, der har erfaringer som

af 3-Guldklumper (01-08-2011 kl. 12:55)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook